Raktár

Élet nem egy habostorta, csapásokat kapunk, csapásokat adunk. A raktár és ami mögötte van, oroszok a spájzban, Mein Kampf valahol a polcon, anyaghiány. Wow és foci, az előbbi csak hivatalos, utóbbi csak világszínvonalú.

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Faith - Quel Thalas

http://faith-guild.wowstead.com/

Formula One 2010

2010.10.16. 00:23 | Sas882 | Szólj hozzá!

Címkék: pina formula one 2010 codemasters gp2

Szeptemberben jelent a Codemasters kiadásában a Formula One 2010, hivatalos FIA támogatással, jelenlegi autókkal, pilótákkal, pályákkal.

Az túlzás, hogy vártam, de a régi emlékek miatt felraktam a gépre, megnézni milyen, jön e a varázs, ami még anno volt, hogy hétvégéken át nyomjuk a versenyeket Szalma és Viktor barátommal egymás és többi pilóta ellen, Grand Prix 2 vel, hot seatben, igen valami 486-os

pc n.

Grafikailag nagyon szép, bár kicsit szürke, engem nem zavar, akit igen az tudja javitani, van hozzá valami patch.

Szokásos játékmódok, Time Trial, Race, Multiplayer és Career, én egyből ezt választottam, 7 éves periódus, ugrás a mélyvizbe.

Kezdés előtt azért grafikai beállítás, 1650*1050, az árnyékokat levettem, többi maradt úgy, ahogy a program beállitotta.

Billentyűzet bekonfigurálása, a megszokott GP2 beállításokhoz, indulhat a karrierem, ami stílusossan egy interjúval kezdődik, semmi extra.

Mint kezdő versenyző, egyből a legjobbakhoz lehetett igazolni, Lotus, Hispania, Virgin, valószinűleg Hamiltonnak nagyobb hátszele volt, mint nekem.

Bajnokság, elsőre jó lesz 20%, de hosszú változatra raktam, azaz három Practice, időmérő és verseny.

Segitségek is állíthatók, automata váltó, tracking controll, ideállis ív, pit segitség, ezeket bekapcsoltam, illetve törés, üzemanyag, gumikopás is bekapcsolt módban volt.

Nehézségi fokozat amatőr, gondoltam nem kell, hogy egyből alázzanak, ha túl könnyű lesz, majd átállítom a következő szezonban.

Nem lett az, billentyűzettel nagyon gyenge időket mentem az első pályán, Shakir, nekem teljessen ismeretlen, gondoltam ez lehet a baj, kicsit gyakoroltam rajta Time Trialon, semmi javulás, nincs más hátra, kormánnyal kell menni.

 Logitech Wingman Formula GP, alapból ugyan nem támogatja, de simán konfigurálható, igy ezzel róttam a köröket, illetve először megtanultam vele vezetni.

50 kört mentem az első pályán, leginkább azért, hogy érezzem, hogy is kell kormányozni, illetve fékezni, kellett ennyit menni, hogy versenyképesnek érezzem magam.

18. helyre hoztam az első edzésen az autót, s talán a jó taktikának köszönhetően - hosszú első etap, rövid második - sikerült a 10. helyen befejezni a versenyt, s ez 2010 ben pontszerző hely.

A további helyszineken igyekszem az edzésen megismerni a pályát, megtalálni a beállításokat, négy versenyt mentem eddig, most jön az egyik kedvencem a Spanyol nagydíj.

Sokan irtak bugokat, nekem egyenlőre még szerencsém volt, kerékcserénél is időben kiengedett a táblás ember, defektem is csak edzésen volt, eddig.

 

Az autók erőssége is talán megfelelő, gondolom a nehézségi fokozat változásával azért a Williamst sem fogom tudni egyenesben megelőzi, bár a Force India vagy a Renault megelőzése már most sem megy.

Novemberben állítólag Magyarország is csatlakozhat a Live rendszerhez, talán igy újra tudunk versenyezni a régi cimborákkal.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raktarbazis.blog.hu/api/trackback/id/tr252375174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása