Raktár

Élet nem egy habostorta, csapásokat kapunk, csapásokat adunk. A raktár és ami mögötte van, oroszok a spájzban, Mein Kampf valahol a polcon, anyaghiány. Wow és foci, az előbbi csak hivatalos, utóbbi csak világszínvonalú.

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Faith - Quel Thalas

http://faith-guild.wowstead.com/

Druida projekt

2011.02.22. 12:46 | Sas882 | Szólj hozzá!

Címkék: pina world wow of warcraft tauren druida cataclysm

Ez a terv már régóta jár a fejemben, tudom, hogy nem eredeti, más is megcsinálta már, de most nekem is ki kell próbálni.

Simán csak annyi, hogy felhúzok egy újabb karaktert, egy druidát, természetesen tauren, egyrészt nekem az a druida, másrészt, taurenem még nincs.

A lényeg, hogy az eddigiektől eltérően nem kap kezdőtőkét, azaz 0 - nulla - vagyonnal indul, mint aki teljesen új játékos lenne ebben a világban.

Kiváncsi vagyok, mire, meddig lehet eljutni, lesznek e olyan jellegű anyagi gondjaim, mint a legelső karakterem szintezésekor, amikor szinte semmire sem volt pénzem, valamire való mountért Viktor barátomtól kellett kölcsönkérni.

Kimarad szintén a mindenféle theorycraft, talent és egyéb segitség elolvasása, csak a saját fejem után megyek, akár egyszerű kezdő user, bár nekem van annyi előnyöm, hogy 5 éves folyamatosan játszom.

Legnagyobb szerencsémre Deathwing átrendezte az egész világot, igy nem ugyanazokat a küldetéseket kell - remélhetőleg - végig csinálni, mint az utóbbi években.

 

Kezdetek

Örömmel láttam, hogy már Mulgore is megváltozott, valami háború dúl, ebben kell, mint teljesen tapasztalatlan druida résztvennünk, semmi életveszélyes küldetés, kényelmesen letudható mindegyik.

Kezdőhelyről elküldtek az első faluba, innen van repülőjárat Thunder Bluffbe, tehát nem kell elgyalogolni, igy berepültem a tauren fővárosba, gyorsan megtanultam 2 szakmát - herbalism és skinning - a főzést és a horgászatot.

Innen folytatódik majd a kaland.

5. szintű vagyok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raktarbazis.blog.hu/api/trackback/id/tr642679400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása