Raktár

Élet nem egy habostorta, csapásokat kapunk, csapásokat adunk. A raktár és ami mögötte van, oroszok a spájzban, Mein Kampf valahol a polcon, anyaghiány. Wow és foci, az előbbi csak hivatalos, utóbbi csak világszínvonalú.

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Faith - Quel Thalas

http://faith-guild.wowstead.com/

Notebook, laptop, Asus K50AB

2010.05.27. 21:01 | Sas882 | Szólj hozzá!

Címkék: notebook pina laptop asus world of warcraft k50ab

Előzmények:

Kell egy laptop, olcsó, s normális, játékra alkalmas legyen, ez volt a terv.

Hogy miért, mire kell, teljesen épelméjű indokom nemvolt rá, kell és kész, nincs kedvem a Heroes Táborba, Budapest Bajnokságokra az asztali konfigurációt szétszedni, levinni a lépcsőn, főleg nem a 19 es crt monitort.

Jól jöhet bárhol.

Elhatározás megszületett, jöhet a felderítés.

Felderités:

Forumok megolvasása, árlisták átnézése, majd szomorúság és düh.

Ezek a notebook készítők simán hülyének nézik az embert, parasztvakitás folyik, sima lehúzással egybekötve, nagyüzemi szinten.

Példák, amiben jó a cpu, abban a vga nem ér semmit, amiben a vga elfogadható, abban a cpu a gyenge vagy a memória felháborítóan kevés.

OS, az persze valami fos, Linux, Free Dos vagy nincs is, persze 200ezer körül már kánaán is eljöhet, de nem szándékoztam mélyen a zsebembe nyúlni, vagy a görögök sorsára jutni, eladósodni piszkosul.

Használt gépek frontján is nyomultam, de csak a garanciális modellek érdekeltek, hát eleinte semmi biztató nem volt.

Akció:

Folyamatosan figyeltem a prohardver oldal hirdetéseit, de semmi értelemes ajánlat, gps ügyben az apróneten is olvasgattam, s véletlenül megnéztem a notebokk kinálatot is, s lőn

Asus K50AB, 3 hónapos, 95e, ráadásul Budapesti, nem valahol a világvégén.

Kiderült, hogy elég normális modell, 2 év garancia, hivatalos OS - Win7 - táska, egér.

Kipróbálás, majd megvettem, az eladó kapott egy másikat a munkahelyén, kellett a della, nekem meg a gép.

Konfiguráció:

Processzor: AMD ® Athlon 65 X2 Dual Core QL65 (2,1 GHz, 1M L2 cache, 3600MHz HT)
Operációs rendszer: Win7 64 bit, XP

Kijelző: 15.6 "WXGA (1366x768) ColorShine (fényes), LED háttérvilágítás
Chipset: AMD ® RS780
Rendszer memória: 4GB  DDRII 800MHz, Bővithető!
Hard Drive: 320GB SATA, 5400rpm fordulatszám
Optikai meghajtó: DVDRW SuperMulti DL -
(podporaDVD-RAM)
Hálózati kártya WLAN b / g / n 10/100/1000 LAN -
Grafika: ATI Mobility Radeon HD 4570 512MB VRAM -
Mutatóeszköz: TouchPad
Integrált numerikus billentyűzet
Interface: 1x VGA, 1x fejhallgató, 1x mikrofon, 1xRJ-45, CMOS kamera 1.3M, 4xUSB 2,0
Speciális felszerelés:  táska és egér
Alváz: Plastic
Súly 2,6 kg
Méretek: 370 x 256 x 35,5 mm ~ x31
akkumulátor-élettartam akár 3,5 óra (6-cellás akkumulátorral)
AC adapter: Output 19V DC, 3,42 A, 65W

 

Tapasztalatok, vélemény, gamez:

Két OS van rajta, bootoláskor lehet választani, hogy win7 vagy xp, nekem nagyon bejött a win7 az asztali gépen, itt is ezt preferálom.

Játékokat pakoltam rá, kiváncsi voltam mit tud.

World of Warcraft:

native felbontásban 1366*768 közepes grafikával - árnyék és hasonló vga és cpu gyilkoló marhaságok kikapcsolva ofc - teljesen normálisan fut, Dalaran kicsit laggol, instázás teljesen élvezhető, raiden nem voltam még, valószinűleg nem is leszek ezzel a géppel.

Szóval az alapjáték teljesen élvezhető, szoknom kell a billentyűzetet és a relative kicsi képernyőt.

Test Drive Unlimited

Nálam ez a tesztjáték, ha ez megy normálisan, akkor nagy baj nem lehet, megy, de élsimitás nincs, igy teljesen játszható a játék, a belvárosban is, belsőnézetből.

Szintén nativban.

Raktam rá még pár régebbi játékot, leginkább stratégia, meg kalandjáték, illetve az FM2007.

Ezek természetesen teljesen normálisan futnak, most készülök a Dragon Age cimű cuccot felrakni, kiváncsi vagyok, hogyan birkózik meg vele.

Pro és kontra:

- ennyiért szerintem teljesen jó, nem egy vadállat, de az általam kedvelt játékok elfutnak rajta

- normális sebességgel müködik minden, kicsomagolás, tömörítés, install, web.

- a billentyűzetet nekem szokni kell, elsőre gyenge minőségűnek tűnik, wow hoz csatlakoztatok hozzá majd egy usb billenytűzetet.

- dvd multi egy kalap fos, cd jól olvas, de a dvd olvasásnál rezegteti az egész gépet.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raktarbazis.blog.hu/api/trackback/id/tr942036553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása