Raktár

Élet nem egy habostorta, csapásokat kapunk, csapásokat adunk. A raktár és ami mögötte van, oroszok a spájzban, Mein Kampf valahol a polcon, anyaghiány. Wow és foci, az előbbi csak hivatalos, utóbbi csak világszínvonalú.

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Faith - Quel Thalas

http://faith-guild.wowstead.com/

Vas upgrade 2. rész - vásárlás, szerelés

2011.07.05. 08:44 | Sas882 | Szólj hozzá!

Ott hagytam abba , hogy elindultam az Ipon ba, szigorúan 14 órára, még parkoló hely is volt, ez pozitívum, a múltkor nehezen találtam helyet a közelben.

Legnagyobb meglepetésemre a boltban - illetve nem is bolt, hanem áruátvevő hely - elég sokan voltak, legalább nyolcan álltak előttem a pénztárnál, az átvevőhelyen is voltak ugyanennyien, ennyit a válságról. Gördülékenyen ment a dolog, 20 perc múlva autóztam haza a cuccokkal.

Szerelés

Félig már szétszereltem a gépet, csak az alaplap+cpu kombót kellett belőle kiszerelni, igy nyugodtan szemrevételezhettem az új alkatrészeket.

(majdnem nyugodtan, közben elmentem Liliért, mert végetért az aznapi tábor)

Segítőm is akadt már, aki kiváncsian nézte, kérdezősködött, hogy mi lesz, mi az, hát szépen megmutogattam neki az alkatrészeket.

Fényképeket is készítettem, a fényképezőgépet nem találtam meg (:D), igy a telefonommal, Sony Ericsson Cedar, tehát nem egy bonyolult készülék.

 ez lenne az alaplap, illetve ebben van benne, méretre megegyezik az előzővel, egy egyszerű ATX formátumú.

 

 

 

 

 

 

Semmi extra, ami viszont megdöbbentett a videokártya mérete, ez mindent felülmúlt.

Láthatóan igen nagyra sikeredett darab, felmerült egy röpke pillanatban a kérdés, hogy el fog férni a házban, de nyilvánvalóan igen.

 

 

 

 

 

 

Ime brutális valóságában, sima referencia hűtővel, jól nézz ki, szerintem.

 

 

 

 

 

 

 

Gyengébb idegzetűek itt már elbizonytalanodhatnak, micsoda erőmű lehet, azaz micsoda táp kéne hozzá, esetleg van e két épkézláb kábelük egyáltalán, ha nincs van a dobozban, tehát semmi gáz.

 

 

 

 

Réz vagy annak látszó hűtőborda.

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem ide nem kell semmilyen komment, a kép magáért beszél

Sandy Bridge I5 Core-2500, terveim szerint legalább 2014 ig a gépezet része lesz.

 

 

 

 

 

2x2 gb ddr3, szinte nevetséges árkategória, úgy gondoltam 4 gb elég lesz egy időre.

 

 

 

 

 

 

Az összeszerelés probléma nélkül zajlott, szépen elindult a gép, feltelepült az OS, utánna jöttek a driverek, programok - ez még mindig zajlik - van olyan játék, amit újra kellett rakni, ilyen pl. a TDU2, ez nem indult el, reinstall, a WoW persze simán.

Minden játék fullban fut, amiket eddig próbáltam, elégedett vagyok.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raktarbazis.blog.hu/api/trackback/id/tr683040719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása