Raktár

Élet nem egy habostorta, csapásokat kapunk, csapásokat adunk. A raktár és ami mögötte van, oroszok a spájzban, Mein Kampf valahol a polcon, anyaghiány. Wow és foci, az előbbi csak hivatalos, utóbbi csak világszínvonalú.

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Faith - Quel Thalas

http://faith-guild.wowstead.com/

Raidelés, hullámvölgy, feral combat

2011.04.29. 00:48 | Sas882 | Szólj hozzá!

Címkék: pina world wow of warcraft raid druida

Jó régen nem jelentkeztem, s utoljára is igazán típusidegen, politikai cikkel, ismét visszatérve leginkább kedvenc játékomról, a WoW ról lesz szó.

 

Raidelés projekt

Ez párhuzamosan folyik, egyszer raidelek a Knight of Thrallban, mint melee dps, s raidelek a Faith ben, mint tank/rl. Igy elsőre soknak tűnhet vagy legalábbis furcsának, egy seggel megülni két lovat állítólag nem lehet, de mióta a KoT áttért a 10 fős raidelésre, igy nekem sokkal kevesebb lehetőségem, s ami azt illeti kedvem sincs mindig, egyrészt két end bosson kívül mindenki mást láttam és öltem, valamint egy 10 fős raid hangulat köszönő- viszonyban sincs a 25 fővel történő kalandozásnak.

Az igéretek ellenére, azonban a KoT is inkább a 10 fős felé lépett, mostanra ott tartva, hogy fix csapatok mennek, a legújabb elképzelés szerint 3 csapat, kettő ebből a hc módokra, a maradék meg a normálra. Igy a kettő együtt - 10 fős raid, fix csapat - nagyon elvette a kedvem az egésztől, azért maradtam itt, s nem vállaltam be az Omnislash féle kalandot, mert nem akartam csak 10 fősben játszani. Mostanra azonban úgyérzem, hogy kényszerpályán mozgok a KoT ban, érezhetően a progressben nem számítanak rám, hiszen a 3. számú csapatban vagyok, ez nem egy világvége, de itt dps van, mint raid spot, tehát még rotációval is számolhatok, ami szintén nem nagy baj, de úgy igen, hogy havonta 1x kerülök sorra, remélem az end bossok lemennek, 4.2 patch előtt, utánna ideje lesz nézenm egy másik helyet, ahol van 25 fős raidelés, a kispadozás nem az én világom, arról nem is beszélve - ahogy tanult barátom szokta mondani - nem mindegy, hogy billiárdozni megyünk vagy dugni.....

Természetesen ez az egész helyzet nem állt vagy állhatot volna elő, ha Blizzard nem ilyen idióta módon csinálja az egész raidelés dolgot, ez a boss id szerintem csak nekik jó, igy tovább tart az egész content, másra nem igazán, az, hogy a lootok minőségben ugyanazok 10 ben, mint 25 ben, csak a mennyiség msá, nos az a 25 fős raidelés látványos halálához vezetett.

Ahogy bekövetkeztek az első wipeok, márpedig healer fronton voltak az elején komoly nehézségek, egyesek úgy gondolták, hogy a 10 fős út jobban járható, s az boss id mentés/lock miatt nem tudtak a progresstől külön elmenni raidelni, igy az egész guild átállt erre, mint a Kot ban, igy igaz, hogy lett eredmény, de ez meglehetett volna 25 fősben is, ami nagyobb játékélmény, s több ember is magáénak érezhette volna a sikert, arról nem is beszélve, hogy a raidelni vágyók szinte mindegyike ott tudott volna lenni, nem pedig havonta 1x max. 2x lejutni valahova a 3 jelenlegi raid közül. Olyan apróságokról nem is beszélve, hogy egyes kiválasztottak altjai is többet raidelnek, mint némelyik main karakter.

Ezen okok vezettek oda, hogy a Faith guildben is aktivizáltam magam, régi, jó "haverok", játszótársak, személyes ismerősök guildje ez, egy világvégi szerveren a Quel Thalas nevűn.

A Faith progressnek nevezett valamilye szerintem átlag aluli, 4/12 , Omnotron Defense System, Magmaw, Maloriak, Halfus, legutoljára március végén volt új boss kill, nem mindennapi élmény látni, hogy egyik helyen simán mennek a bossok - még új játékossal is - másik helyen helyen olyan alapvető dolog nem müködik, mikor meg kell szakítani egy spell-t. Ennek ellenére szeretek a Faithben raidelni, teljesen más szerepkör, egy tényleg fontos feladat végrehajtása van rajtam, a tankolás.

Remélem, most, hogy kijött a 4.1 patch, két régi-új instával - Zul Gurub és Zul Aman - új cuccokkal - item lvl 353 epic - igy sikerül majd haladósabbra venni a figurát, azaz több idő jut az új bossokra, azok gyakorlására, az end bossokon kivül az új contentig legyőzni akiket még nem sikerült.

A raidelésről ennyit, mint kiderül kicsit csalódott vagyok, talán savanyú a szőlő, mert ahova anno átvittem Guargumit igencsak megváltozott a raidelés, a légkör, s alapjába véve az egész guild, természetesen nincs zárva az ajtó belülről, nagyon valószínű, hogy még 4.2 előtt megpróbálok váltani egy olyan csapatba, ahol a 25 fős raidelés megy, az egy másik dolog, hogy felvesznek vagy sem.

 

Druida projekt

A cél az volt, hogy egyrészt megismerjem az új questeket, másrészt megtapasztaljam, milyen most felhúzni egy karaktert a nulláról, semmi induló tőke vagy más segitség nélkül.

Egészen meglepő eredméyn született, most vagyok lvl 52, szinte az összes, szintezés közben elérhető instába eljutottam, ez tényleg nem müködne az LFG rendszer nélkül, az instákat átalakították, vége a bolyongásnak, van mindegyikhez térkép, s a legtöbb lineáris.

Az új talentredszer miatt full hülye is simán kirakja a neki tetsző speckót, druidánal feral combat, egyenlőre inkább dps spec, de amint Outlandre érek, áttalentelek a tanknak való talentfára, s ezen nem fogok változtatni.

Pénzügyileg, s a szakmák felhúzása során is az eddigi legnagyobb sikeret könyvelehtem el, 2600 gold, ami a kézpénz állományt illeti, 300 feletti skill herba és skinningből, de a főzéssel sem maradtam el, a horgászat kicsit lemaradt, de majd igyekszem behozni, bár horgászni már mindenütt lehet, max nem fogok semmit:)

A bejegyzés trackback címe:

https://raktarbazis.blog.hu/api/trackback/id/tr312863489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása