Két hónapja jelent meg, s mindent vitt, magasan verve a Lich King kiegészítőt már most.
Nem írtam eddig róla semmit, öszintén időm sem volt, persze jobban hangzik, azt mondani, hogy gyüjtöttem a tapasztalatokat, Guargumi, Schwarc, Hengerfej eljutott szintezésben a csúcsra, azaz a level 85 re.
A fejlődés, a küldetések annyira jól sikerültek, hogy a papot és a dk-t is szintezem, de ők még nem érték el a 85-t, viszont nem unom a questeket, képes vagyok újra és újra megcsinálni, elovasni a történeteket, nézzük is a zónákat, fejlődési sorrendben.
Mount Hyjal
Kalimdor elzárt területe, a küldetések Nordrassilban kezdődnek, s Ragnaros legyőzésével fejeződnek be, közben változatos dolgokat lehet csinálni, a lényeg, hogy az adott frakciónak - Guardians of Hyjal - segitsünk, mellékesen twilight frakcióba is be lehet épülni, különböző szabotázs akciókat lehet elkövetni.
Ez a zóna nekem sokkal jobban tetszik, mint a másik un. kezdőterület.
Vashj'ir
Ez egy vízalatti terület, ahova kalandos módon jut el a horda, hajóval indul a brigád Stormwind ellen, ami a földrengésben meggyengült, de útközben egy tengeri szörny, elsőre polip, másodikra is, s marha nagy, talán Ozumat, az egész flottát lehúzza a mélybe, igy Stormwind marad az allisoknak, a horda, illetve ami maradt a támádókból belekezdenek a vízalatti kalandokba.
Nem merültem bele, egyedül Schwarc kezdte itt a fejlődést, virágot jól lehetett szedni, de lasabban haladtam, mint a másik területen, hiába volt vizihátasom.
82. szintre lépve Ogrimmarban, s a többi hordás fővárosban is, jelzi egy tábla, hogy a főnök, hol kéri a segitségét a játkosnak, csak a megfelelő embert kell megtalálni, s máris lehet menni a következő területre.
Deepholm
The Mealstrom nevű "kontinens" vízalatti területe, amit a jól öreg Thrall tart össze valami varázslattal, ha mégsem, akkor az angoltudásom gyengélkedik.
Temple of Earth nevű hangzatos helyről lehet indulni, a lényeg, hogy sikerüljön felvenni a kapcsolatott a Therazane frakcióval, a vállas enchantingot itt szerezhetik meg azok, akik valami más szakmát gyakorolnak, mint az Inscription.
Vannak itt is érdekes küldetések, ládának álcázva a vízen úszva kell egy fontosnak tűnő beszélgetést kihallgatni, majd a lebukás után lehetőleg kereket oldani.
Bányászás szempontjából maga a mennyország, gyakorlatilag itt kimaxolható a skill.
Itt dolgozhatunk még az Earthen Ring frakciónak, akik bár békét kötnek Therazane brigáddal, a mi közreműködésünkkel, mégsem szívessen látot vendégek errefelé.
Uldum
Kalimdor déli részén terül el, Tanarisból juthatunk ide, egyből fogsába esünk, persze meglépünk, s felvesszük a kontaktust az itt lakó macskaszerű néppel, akik Ramkahennek nevezik magukat, ezúttal nekik(is) dolgozunk, igy a Ramkahen frakciónál gyüjtjük a jópontokat, hogy legyen tevénk.
Messze a legjobb hely a játékban, hangulata az ókori Egyiptomot idézi, homoksivatag, termékeny folyópart, ültetvényekkel, virágokkal, halakkal és krokodilokkal.
Piramisok, hatalmas szobrok, oázisok, s persze politikai csatározás, árulás, cselszövés, valamint feltünnek olyan alakok is akikkel a játék során mindig öröm volt összedolgzni, kezdve Brann Bronzebeard -dal, aki ismét bevisz minket a sűrűbe, s összefutunk a másik kalandorral is, aki Harrison Jones névre hallgat, s persze simán lekezel minket, lehet nem emlékszik rá, hogy Northrenden mi húztuk ki a csávából?
Ezen a sivatagos, hangulatos tájon is meglehet lépni a level 85 -t, nehéz innen eljönni, itt jön elő az az érzés, hogy nem kell rohanni, megéri még maradni, élvezni a látványt.
Twilight Highlands
Ogrimmarban azonban újabb parancs vár, Azsharaba kell utazni, ott is a goblin kikötőtbe, s némi helyi, időpazarló küldetés teljesítése után egy léghajóflottával, s magával a főnökkel,
Garrosh Hellscream -mel lehet együtt utazni, a megérkezés már már szokásosnak mondható, csakúgy, mint a flotta, a léghajós egység is elpusztul.
Dragonmaw orkok városánal szenved a maradék sereg, elkisérünk egy követet, aki roppant optimista fickó, nem ismeri a Dragonmaw Clan főnökét, Warchief Mor'ghor t, aki nem egy békés fickó:
"...
Warchief Mor'Ghor says: Was that a THREAT? I knew Hellscream in Outland. A whimpering whelp. He is no warchief.
Horde negotiator says: But the horde has assembled an enormous host! A vast fleet of war machines and hardened veterans! He would crush you as-
Warchief Mor'Ghor says: Bring him on!
Mor'Ghor stomps and stuns the Horde negotiator and the player.
Horde negotiator says: This is madness!
Warchief Mor'Ghor says: This is...
Warchief Mor'Ghor yells: ...DRAGONMAW!
Mor'ghor kicks The negotiator into the nearby bonefire!
..."
Hiába nagy 300 rajongó a főnök, nekünk itt dolgunk van, mindenütt vannak elégedetlen emberek, segítségükkel simán kirobbantunk egy felkelést, sikerül átvenni a hatalmat, s a klán immár új vezetés immár a Horda szövetségese.
Ezen a területen bizony már kemény ellenfelekbe futhat bele a játékos, itt már simán kinyirja 3-4 vele egyszintű mob, tehát nem lehet észnélkül rohangálni.
Frakciózni itt is lehet, elég jó jutalmak, tárgyak vannak a Dragonmaw Clan birtokában, s napi küldetések is segitenek a reputáció javitásásban.
Egyenlőre ennyit a területekről, a fejlődésről, csak ismételni tudom magamat, nagyon jól sikerült a küldetéses része a kiegészítőnek, hangulatos, nem unalmas, a vízalatti világot kivéve mindegyik nagyon tetszik nekem.
A követekező részben az insták jönnek, amik szerencsére sokkal nehezebbek, mint a Northrendes társaik, illetve másfajta mechanizmust igényelnek, tehát újra vissza kell térni a BC ben tapasztalt játékstilushoz.